• Naslovna
  • Sveučilište
  • Kultura
  • Sport
  • Znanost
  • Kolumne
  • Radio Sova
Nema rezultata
Pregled svih rezultata
  • Naslovna
  • Sveučilište
  • Kultura
  • Sport
  • Znanost
  • Kolumne
  • Radio Sova
Nema rezultata
Pregled svih rezultata
Kišobran
Nema rezultata
Pregled svih rezultata

Održano je četvrto izdanje događaja „Future ft. Marketing, V4“!

Događaj se održao 20. svibnja 2020. godine.

Tihana Lukić od Tihana Lukić
25. svibnja 2021.
u Sveučilište
Održano je četvrto izdanje događaja „Future ft. Marketing, V4“!

Studenti smjera marketing u suradnji s Katedrom za marketing Ekonomskog fakulteta u Rijeci organizirali su događaj Future ft. Marketing, V4.

Cilj ovog događaja bio je upoznati studente 3. godine preddiplomskog studija s izazovima i mogućnostima koje marketing kao karijera pruža, te predstaviti diplomski studij marketinga na Fakultetu. Događaj se održao 20. svibnja 2020. godine s početkom u 9:15, online, a sadržavao je tri aktivnosti.

Događaj je započeo panel raspravom marketinških stručnjaka, alumnia Fakulteta koji su kroz godine radnog iskustva stekli zanimljivu marketinšku karijeru. Studentima se kroz diskusiju predočilo što im karijera u marketingu može ponuditi te koja znanja, vještine i kompetencije moraju usvojiti u kontekstu digitalnog i klasičnog marketinga kako bi ih tržište rada prepoznalo.

Panelisti su bili:
• Oliver Travaš – SFE&CRM manager (Sales Force Effectiveness & Customer Relations Manager) u JGL-u, najvećoj hrvatskoj farmaceutskoj kompaniji s konstantnim višegodišnjim rastom.
• Tomislav Pancirov – konzultant za digitalne komunikacije i marketing, digitalni nomad i kreator sadržaja na svom blogu, YouTube kanalu i društvenim mrežama.
• Isabella L. Dintinjana – Data Scientist u nizozemskoj digitalnoj agenciji Yourzine (dio Adeptiv grupe), suosnivačica je startupa TheSwipe u Nizozemskoj.

Drugi dio događaja se odnosio na predstavljanje aktivnosti Katedre za marketing i proglašenje najboljih studentskih projekata. Pročelnica Katedre za marketing izv. prof. dr. sc. Ivana First Komen istaknula je najbolje studentske timove. Na većini projekata studenti su surađivali s brojnim poslovnim subjektima, što je bila prilika za stjecanje vještina, znanja i kompetencija u praksi. Također, Pročelnica Katedre se zahvalila poslovnim subjektima na suradnji te predstavila nove oblike potencijalne suradnje.

Na samom kraju događaja, dvije studentice diplomskog studija smjera marketing, Ivana Jukić i Anita Širola su podijelile vlastita iskustva studiranja a kako bi studentima preddiplomskog studija pomogle u donošenju odluke o nastavku studija.

Događaj je vodila studentica Mihaela Funarić koja kaže: ”Ovo mi je bio prvi put da sam se okušala u ulozi voditeljice te sam zadovoljna programom događaja. Bila mi je čast voditi ga i razgovarati s panelistima.”
Također i pročelnica Katedre za marketing izv. prof. dr. sc. Ivana First Komen ima nekoliko riječi za sam kraj: ”„Future ft. Marketing“ je događaj kojem je svrha predstaviti studij marketinga i karijeru u marketingu studentima koji su pred odabirom usmjerenja na diplomskom studiju. Pored toga, kroz realizaciju ovog događaja ostvaruje se niz vrijednih ciljeva Ekonomskog fakulteta i Katedre za marketing među kojima su glavni: isticati studentsku izvrsnost kroz priznanja najvrjednijim i najuspješnijim studentima, zahvaliti se suradnicima iz gospodarstva i istražiti mogućnosti daljnjeg jačanja suradnje, te pružiti studentima marketinga praktično iskustvo organizacije događaja.”

Na pitanje zašto studirati marketing na EFRI Prodekanice izv. prof. dr. sc. Helge Pavlić Skender odgovara:

“Diplomski studij Marketing na Ekonomskom fakultetu u Rijeci omogućava studentima, osim stjecanja baznih znanja iz područja marketinga, primjenu tih znanja na konkretnim primjerima. Upravo je jedan od načina primjene stečenih znanja, ali i razvijanja vještina neophodnih za svakodnevnu poslovnu praksu u svijetu marketinga i sudjelovanje na marketinškom događaju Future ft. Marketing, koji se organizira već četvrtu godinu za redom. Samo primjenom stečenih znanja i aktivnim sudjelovanjem tijekom studija na raznim događanjima, konferencijama, natjecanjima te drugim aktivnostima koja se organiziraju tijekom trajanja studija, stječu se i praktične kompetencije potrebne za poslovni svijet. A upravo to nudi diplomski studij Marketing, povezivanje teorije i prakse, kako bi studenti stekli vještine koje poslodavci traže i bili bolje pripremljeni za tržište rada.”

Ivana Jukić na pitanje zašto studirati marketing na EFRI odgovara:
”Zato jer su profesori zaista pristupačni i predani onome sto rade, trude se studentima pružiti mogućnost stjecanja praktičnog znanja i iskustva. Takoder se poticu timski rad i snalazenje u novim situacijama i izazovima, a trud i zalaganje se rodovito nagrađuju.”

Poveznice: ekonomski fakultetmarketingRijekaSveučilište

Vezani članci

Izabrano novo predsjedništvo SZSUR-a
Sveučilište

Izabrano novo predsjedništvo SZSUR-a

7. svibnja 2025.
Održana promocija knjige “Rušenje prepreka: stvaranje uključivih turističkih destinacija”
Sveučilište

Održana promocija knjige “Rušenje prepreka: stvaranje uključivih turističkih destinacija”

29. travnja 2025.
Međunarodni umjetničko-znanstveni skup „Društveno korisno učenje (DKU): Umjetnost i društvena povezanost“ 
Sveučilište

Međunarodni umjetničko-znanstveni skup „Društveno korisno učenje (DKU): Umjetnost i društvena povezanost“ 

28. travnja 2025.
Školarine rastu: Novi iznosi na Sveučilištu u Rijeci
Sveučilište

Školarine rastu: Novi iznosi na Sveučilištu u Rijeci

26. travnja 2025.
Ponovljeno glasanje na Senatu Sveučilišta u Rijeci bez ishoda
Sveučilište

Ponovljeno glasanje na Senatu Sveučilišta u Rijeci bez ishoda

25. travnja 2025.
O tome se ne priča, ili?
Sveučilište

O tome se ne priča, ili?

24. travnja 2025.
Slijedeći članak
Nakon blagdanske stanke Galerija SKC nastavlja s radom

387.500 kuna za studente pogođene potresom

Trending

  • VELIKA galerija fotografija Riječkog karnevala – grupa Kampus

    0 shares
    Podijeli 0 Tweet 0
  • Zaštićene biljne vrste u Hrvatskoj

    0 shares
    Podijeli 0 Tweet 0
  • Predstavljanje kandidata za rektora Sveučilišta u Rijeci

    0 shares
    Podijeli 0 Tweet 0
  • Obilježeno srce – serija koju želite pogledati

    0 shares
    Podijeli 0 Tweet 0
  • Koja je razlika između Arktika i Antarktike?

    0 shares
    Podijeli 0 Tweet 0

Radio Sova realiziran uz pomoć

Kišobran

Arhiva

Kontakt

  • Impressum
  • Budi dio Kišobran tima
  • Ul. Radmile Matejčić 2
  • info@kisobran.uniri.hr

Linkovi

  • Sveučilište u Rijeci
  • SZSUR
  • Student servis
  • Studentski kulturni centar Rijeka
  • Prijava na portal

© Kišobran - studentska medijska platforma Sveučilišta u Rijeci.

  • Naslovna
  • Sveučilište
  • Kultura
  • Sport
  • Znanost
  • Kolumne
  • Radio Sova
  • Budi dio Kišobran tima
  • Impressum

© Kišobran - studentska medijska platforma Sveučilišta u Rijeci.

Dobro došli nazad!

Prijavite se na vaš račun

Zaboravljena lozinka?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Prijava
Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom korištenja ove stranice pristajete na korištenje kolačića. Privacy and Cookie Policy.