Projektom KAFK-a na Filozofskom fakultetu u Rijeci pokreće se prvi studij andragogije u Hrvatskoj. Osim toga, projektom su osuvremenjeni postojeći studijski programi na Odsjecima Filozofskoga fakulteta: Kroatistici, Filozofiji i Kulturologiji, Razvijeni su standardi zanimanja za postojeće studijske programe na studijima Kroatistike, Filozofije u Kulturologije.
Kroatistika, Andragogija, Filozofija i Kulturologija – usklađivanje s HKO-om (KAFK-a) naziv je projekta čiji je nositelj Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, a koji se financira iz Europskoga socijalnog fonda s gotovo 4 milijuna kuna.
Projektne aktivnosti započele su u ožujku 2019. godine, a završile su sredinom ožujka. Završetak projekta obilježen je prigodnom online-konferencijom na kojoj su, osim predstavnika nositelja ovoga projekta, sudjelovali i brojni partneri. Naglasak je bio istaknuti sve ostvarene ciljeve projekta, ali i izazove s kojima su se susreli.
U okviru Projekta osmišljen je i razvijen studijski program andragogije, prvi izvanredni diplomski studijski program usklađen sa standardom kvalifikacije magistar/magistra andragogije, čije izvođenje na Filozofskom fakultetu u Rijeci počinje već sljedeće akademske godine.
U projekt su, osim profesora s partnerskih institucija, bili uključeni I predstavnici poslodavaca I stručnjaci koji su relevantni za pripadajuća zanimanja.
Standard kvalifikacije podrazumijeva nacionalni standard ishoda učenja, jednak na svim obrazovnim institucijama koje provode određeni studijski program. U okviru ovoga projekta izrađeno je sedam standarda kvalifikacija na temelju kojih je revidirano i izrađeno jedanaest studijskih programa koji se izvode na riječkoj Kroatistici, Filozofiji i Kulturologiji.
Rezultati usklađivanja s izrađenim standardima kvalifikacije jesu postojeći preddiplomski i diplomski studijski programi na navedenim odsjecima usklađeni s potrebama tržišta rada, ali i suvremenim tendencijama i dobrim praksama europskoga istraživačkoga prostora. U ovoj su fazi svi studijski programi prošli neovisnu recenziju iz perspektive HKO-a, što je važan korak u osiguravanja kvalitete na riječkom Filozofskom fakultetu te, u konačnici, i u nacionalnom visokom obrazovanju.
U okviru projekta održane su brojne radionice i predavanja primarno namijenjeni studentima i nastavnicima nositelja projekta, a uz to dodatna vrijednost ovoga projekta je uključivanje predstavnika studija kroatistike i filozofije svih hrvatskih sveučilišta zbog čega došlo do učvršćivanja dugoročne suradnje s ciljem razvoja hrvatskih humanističkih studija.