Film kao umjetnost kod publike izaziva spektakl. Publika kako bi pogledala film, u stanju je stajati neko vrijeme u redu kako bi kupila kartu te pogledala film. Tu dolazi do pitanja, je li film zaista dobar ili mu je marketing bolji?
Prošle godine svijet filma začarala su dva u potpunosti različita filma. Oppenheimer i Barbie, izašli su u kinima istoga dana te su ljudi diljem svijeta u jednom danu gledali dva filma, samo kako bi vidjeli koji je bolji. Većina publike zainteresirana je bila samo za jedan film, dok su drugi pogledali čisto zbog znatiželje, u prijevodu marketinga. Na taj su način, i jedan i drugi film napunili svoju kasu, puno više nego da su izašli u razmaku od mjesec dana.
Ipak to nije prvi slučaj korištenja tog marketinškog trika u filmskoj industriji. Mamma mia i Vitez tame, Matrix i 10 things i hate about you ili Toy Story i Casino, sve su to filmovi koji su u prošlosti u kinima izašli na isti dan. Dva totalno različita žanra, no povod je isti; tko će više zaraditi?
Upravo ta nova verzija marketinškog trika dešava se i sada. Nakon Barbenheimer dolazi Glicked, ili spoj dva filma Wicked i Gladiator II. U oba se pojavljuju poznati i vrhunski glumci. Wicked je svoju podstavu naoružao s Arianom Grande, Cynthiom Erivom i Jeffom Goldblumom, dok u drugom dijelu Gladijatora može se gledati Paula Mescala, Denzela Washingtona i Pedra Pascala.
Kina su puna publike i fanova, a koji film će biti uspješniji i bogatiji saznat ćemo uskoro.