Studenti smjera marketing u suradnji s Katedrom za marketing Ekonomskog fakulteta u Rijeci organizirali su događaj Future ft. Marketing, V4.
Cilj ovog događaja bio je upoznati studente 3. godine preddiplomskog studija s izazovima i mogućnostima koje marketing kao karijera pruža, te predstaviti diplomski studij marketinga na Fakultetu. Događaj se održao 20. svibnja 2020. godine s početkom u 9:15, online, a sadržavao je tri aktivnosti.
Događaj je započeo panel raspravom marketinških stručnjaka, alumnia Fakulteta koji su kroz godine radnog iskustva stekli zanimljivu marketinšku karijeru. Studentima se kroz diskusiju predočilo što im karijera u marketingu može ponuditi te koja znanja, vještine i kompetencije moraju usvojiti u kontekstu digitalnog i klasičnog marketinga kako bi ih tržište rada prepoznalo.
Panelisti su bili:
• Oliver Travaš – SFE&CRM manager (Sales Force Effectiveness & Customer Relations Manager) u JGL-u, najvećoj hrvatskoj farmaceutskoj kompaniji s konstantnim višegodišnjim rastom.
• Tomislav Pancirov – konzultant za digitalne komunikacije i marketing, digitalni nomad i kreator sadržaja na svom blogu, YouTube kanalu i društvenim mrežama.
• Isabella L. Dintinjana – Data Scientist u nizozemskoj digitalnoj agenciji Yourzine (dio Adeptiv grupe), suosnivačica je startupa TheSwipe u Nizozemskoj.
Drugi dio događaja se odnosio na predstavljanje aktivnosti Katedre za marketing i proglašenje najboljih studentskih projekata. Pročelnica Katedre za marketing izv. prof. dr. sc. Ivana First Komen istaknula je najbolje studentske timove. Na većini projekata studenti su surađivali s brojnim poslovnim subjektima, što je bila prilika za stjecanje vještina, znanja i kompetencija u praksi. Također, Pročelnica Katedre se zahvalila poslovnim subjektima na suradnji te predstavila nove oblike potencijalne suradnje.
Na samom kraju događaja, dvije studentice diplomskog studija smjera marketing, Ivana Jukić i Anita Širola su podijelile vlastita iskustva studiranja a kako bi studentima preddiplomskog studija pomogle u donošenju odluke o nastavku studija.
Događaj je vodila studentica Mihaela Funarić koja kaže: ”Ovo mi je bio prvi put da sam se okušala u ulozi voditeljice te sam zadovoljna programom događaja. Bila mi je čast voditi ga i razgovarati s panelistima.”
Također i pročelnica Katedre za marketing izv. prof. dr. sc. Ivana First Komen ima nekoliko riječi za sam kraj: ”„Future ft. Marketing“ je događaj kojem je svrha predstaviti studij marketinga i karijeru u marketingu studentima koji su pred odabirom usmjerenja na diplomskom studiju. Pored toga, kroz realizaciju ovog događaja ostvaruje se niz vrijednih ciljeva Ekonomskog fakulteta i Katedre za marketing među kojima su glavni: isticati studentsku izvrsnost kroz priznanja najvrjednijim i najuspješnijim studentima, zahvaliti se suradnicima iz gospodarstva i istražiti mogućnosti daljnjeg jačanja suradnje, te pružiti studentima marketinga praktično iskustvo organizacije događaja.”
Na pitanje zašto studirati marketing na EFRI Prodekanice izv. prof. dr. sc. Helge Pavlić Skender odgovara:
“Diplomski studij Marketing na Ekonomskom fakultetu u Rijeci omogućava studentima, osim stjecanja baznih znanja iz područja marketinga, primjenu tih znanja na konkretnim primjerima. Upravo je jedan od načina primjene stečenih znanja, ali i razvijanja vještina neophodnih za svakodnevnu poslovnu praksu u svijetu marketinga i sudjelovanje na marketinškom događaju Future ft. Marketing, koji se organizira već četvrtu godinu za redom. Samo primjenom stečenih znanja i aktivnim sudjelovanjem tijekom studija na raznim događanjima, konferencijama, natjecanjima te drugim aktivnostima koja se organiziraju tijekom trajanja studija, stječu se i praktične kompetencije potrebne za poslovni svijet. A upravo to nudi diplomski studij Marketing, povezivanje teorije i prakse, kako bi studenti stekli vještine koje poslodavci traže i bili bolje pripremljeni za tržište rada.”
Ivana Jukić na pitanje zašto studirati marketing na EFRI odgovara:
”Zato jer su profesori zaista pristupačni i predani onome sto rade, trude se studentima pružiti mogućnost stjecanja praktičnog znanja i iskustva. Takoder se poticu timski rad i snalazenje u novim situacijama i izazovima, a trud i zalaganje se rodovito nagrađuju.”